Tuesday 2 August 2011

Penjaga gol Harimau Malaya putus tunang!


keterangan Khairul Fahmi Che Mat


Keterangan Elia Jejariruncing

Agak mengejutkan apabila tersebarnya berita yang kurang enak di dengar apabila penjaga gol terkenal iaitu Khairul Fahmi Che Mat (KFCM)memutuskan pertungannye... Agak kecewa jugak la bila dapat tahu macam ni pulak jadinya... Bertambah lagi kecewa bila member aku sendiri yang bagi info ni kat aku... (huhuhuhu)... Mula tu aku memang x percaya sangat dengan kabar berita macam nih... Hari ni bila aku buka jer blog cik epal ni http://cikepal06.blogspot.com/ terang-terang dah nampak... Aku tak percaya lagi, aku buka la pulak blog si gadis manis iaitu tunang si KFCM untuk mendapatkan kepastian http://jejariruncing.blogspot.com/.
Ternyata benarlah ape yang aku dengar dari member aku nih.... Yang aku suka sangat dengan mereka berdua nih sebab aku rasa mereka sangat-sangat suwitt couple.........

Tapi Ape-ape pown aku berharap mereka berdua ni sabar dalam menempuhi segala ape yang berlaku... Kita sebagai makhluk Allah yang kerdil hanya mampu merancang dan yang menentukan segala-galanya hanya 'DIA' sahaja....




No comments:

Post a Comment