Wednesday 27 July 2011

M.A.K.A.N

Assalamualaikum....
hye uollsss....
Bagaimanakah keadaan anda pada hari ini??

Rabu, Pagi tadi aku telah bangun dari tidur pada pukul 5.30 pagi... Bukan bangun-bangun terus ke bilik air then mandi ok...
celik je mata ni berangan jap.... hihihihi... gosok-gosok mata ( penting ok supaya clear semua segala ape yang di mata itu...).. Dalam 10 minit gitew la... bukannyer lama benor....
Masuk bilik air pown boleh lagi termenung bagai.... (nampak sangat takut air).... Kali ni dalam5 minit macam tu la...
Selesai mandi semua, solat subuh, makeup2 and termenung lagi sampailah time aku nk p kerja... Hidup aku ni agaknyer memang suka termenung kot... huuhuhuh.....
Jam di mesin perakam waktu tu menunjukkan sudah pukul 7.40... Then aku pown dengan segera mengetuk kad perakam waktu itu... Aku ni kan pekerja yang rajin dan berdedikasi thats y datang kerja x pernah yang lewat.... (harusnya puji diri sendiri ok), perlu ker??

Aku datang kerja hari ini adalah untuk bekerja.. memandangkan aku ni pekerja rajin semua kerja yang diberikan oleh bos semuanya siap diselesaikan..(mood : berlagak kau)... tapi bila time tak de kerja beginilah hidup aku.. BOWSAN, BOWSAN, BOWSAN.... sekali lagi aku ingatkan aku ni kan pekerja rajin... hahahahahahha... mesti korang nyampah kat aku kan... Dah xder kerja ni aku ni pown mula la rajin untuk menggodek-godek pc aku nih then terjumpalah beberapa gambar... terus aku menjadi lapar... (ape kene mengena pulak gambar dengan makanan kan)

ambik ko... korang pown dh tergugat kan?? hehehehe... tengah-tengah lapar ni memang mengalir la air liur tu tgk... seb baik la gambar...



me n pijot

                             2 gadis yang comel and ayu tu ialah kak mas & kak mimi..                         

lengkaplah sudah  5 sahabat yang kapalenyer tak berapa nk ok x termasuk aku eak..

location : restoran dapur penyet maju junction

No comments:

Post a Comment